HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Tuesday, April 25, 2006

Sista kvällen...

...Nairobi och med mina käraste vänner här, Bjarte, Mika o Richard. Vi har precis ätit middag och det kändes lite konstigt att veta att jag inte kommer att få göra det igen på väldigt länge. Våra middagar är väldigt roliga med mycket diskussion och fight om Sverige eller Norge är bäst inom olika områden. =)

Jag kan tycka det är ganska trevligt och flyga, men det som kan göra mig lite halvnervös är övervikt på bagage. Oftast har jag övervikt och det beror så väldigt på vem som checkar in en, om de godkänner det eller ej. Enligt Bjartes våg så fixar jag vikten imorgon på väskan som jag har tänkt checka in, sen är frågan om de tillåter mig två väskor i handbagage. Jag hörde häromdagen att Brittish Airways är väldigt petiga med handbagage och väger till och med det. Jag har än så länge aldrig varit med om att KLM eller Kenya Airways har gjort det.

Det känns helt ok att lämna Nairobi, jag känner mig ganska färdig här samtidigt så tror jag att jag snart kommer att återvända. Det känns lite att åka från ena livet till det andra livet. Jag har ett liv i Nairobi och nu åker jag tillbaka till mitt liv i Sverige.

I Sverige blir det först kvalitetstid med min kära vän Julia i Göteborg, sen blir det familjen i Jönköping och till helgen Samuel och Bettans bröllop.

Frågan är nu om jag ska joina pojkarna framför TVn, det är fotboll...YES...eller not! =)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home