HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Friday, May 05, 2006

Uppackning

När jag har varit iväg och kommer hem, hem till mina föräldrars hus så tar det ca ett halvår för mig att packa upp. Jag är helt makalös på att sprida ut alla mina saker i hela källarvåningen och gärna en hel del i köket också. Jag vet inte vem som får mest panik på mig här hemma...så länge det bara är i källaren jag breder ut mig så håller föräldrarna snällt tyst. Men om det blir för mycket i köket så kan mamma reagera eller som nu när min syster är hemma så reagerar gärna hon eftersom hon vill ha ett spottrent kök!
Själv har jag inga problem alls med mina röra o att sakerna ligger utspridda överallt. Jag vet precis vart jag har lagt sakerna, så det är faktiskt en organiserad röra. Om det inte vore för de andra här hemma så skulle det nog se ut som ett bombnedslag för jämnan i mitt gamla rum.

I min egen lägenhet är jag lite mer ordningsam, iallafall om jag ska ha besök. Man vill ju göra ett gott intryck och sen känner jag mig så himla nöjd när jag har städat!

Lite smakprov...fast på bilderna ser det bra mycket bättre ut än vad det är i verkligheten...jag borde införskappa mig en vidvinkellins.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home