HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Saturday, April 15, 2006

Afrikaner och Appointments

En kompis skulle komma till mig idag vid 16...vi skulle laga mat ihop och ha allmänt trevligt, men nu är klockan 16:30 och jag har skickat ett sms till honom som inte har gått fram och även försökt ringa och kommer bara till mobilsvar. Jag tror att jag kan anta att han har ändrat våra planer, utan att meddela mig. Ganska fult gjort så här på påskafton och det är inte smidigt att planera något med någon annan.

Jag är väl inte helt sysslolös eftersom jag har en hel del att göra här hemma med tanke på en hemresa inom 11 dagar. Man hinner samla på sig ganska mycket saker under 9 månader och när man bara får checka-in 20 kg så gäller det att rensa. Jag har redan lovat bort halva min garderob, men jag antar att ingen är intresserad av alla mina papper ifrån skolan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home