HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Tuesday, April 11, 2006

Piece of cake

Tentan gick bra. De första 25 frågorna bestod av multiply choice vilket alltid är smidigt, men den här gången var de väldigt knepiga. På någon fråga tyckte jag inte något av alternativen passade utan var tvungen och välja ett alternativ och sedan skriva en förklaring om att jag inte ansåg något av alternativen vara rätt. Sedan var det 5 essay frågor som var väldigt enkla. Jag har haft en amerikansk föreläsare i denna kursen och hon har verkligen varit jätte bra och inspirerande + att hon vet vad hon pratar om!
Nu håller jag på att skriva klart min Swahili termpaper. Min vän Alice har gått igenom det jag hittills har skrivit och jag är förvånad över att jag inte hade så många fel. =)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home