HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Friday, April 28, 2006

Hanna och Idrott

På flyget mellan Amsterdam och Göteborg satt jag bredvid en känd svensk idrottsman och hans fästmö. Jag var otroligt säker på att det var en känd fotbollspelare, tills just nu precis då jag berättade det för min syster Matilda och började söka lite på nätet efter en bild.

För det första kan jag ju berätta att Jullan tyckte jag var otroligt pinsam i onsdagskväll när jag berättade det att jag inte kunde namnet på denna idrottsman och nu kommer hon nog tycka att jag är ännu mer pinsam.

Denna kille som jag trodde var en fotbollspelare var inte det utan självaste Christian Olsson!

=)

1 Comments:

Blogger Julia said...

kära nån!

11:04 AM  

Post a Comment

<< Home