HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Tuesday, July 18, 2006

Panik!

Jag kan inte sova!
Somnade in vid typ 00, vaknade vid 1:22 och har nu snart vridit och vänt på mig i två timmar. Har nu kissat, ätit en banan och hoppas sen att sömnen ska komma.
Jag ligger och tänker på massor utav saker. När jag kommit fram till en slutsats i något så har jag gått vidare och tänkt på något annat. Så det är inte det att jag ligger och maler o maler o inte kommer fram till något...o på så sätt inte kan somna igen.
Jag vill verkligen sova eftersom jag o jullan ska åka till Visingsö imorgon. Vi ska ha en heldag på ön och bara njuta.
Varför är det så när man verkligen behöver och vill sova så går det inte? Om jag hade vetat att jag kunde sova till 11 imorgon så hade det väl inte varit några problem, men nu måste jag upp kl 8.
Jag har jobbat natt tre nätter och vänt på dygnet ganska rejält, så en viss orsak kan jag ju finna till att jag inte kan sova. Samtidigt så gick jag upp idag/igår kl 12 efter bara 5 h sömn...höll igång hela dagen och var verkligen trött när jag gick o lade mig.

Ska väl läsa någon blogg och därefter göra ett nytt försök till att sova. Nu är det bara 4h och 40 min tills jag måste gå upp...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home