HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Monday, May 15, 2006

Uppsatser

Känner mig väldigt nöjd nu när jag har läst igenom, kommenterat och rättat min vän Saras magisteruppsats i nationalekonomi.
Insåg under tiden att jag kommer att fixa min magisteruppsats utan problem när det blir dags. Jag har ett par vänner som skriver sina magisteruppsatser just nu och jag tycker alltid att det låter så svårt och komplicerat. Om du är intresserad av kommuner och konkurrens, ta då kontakt med Sara genom hennes blogg.

2 Comments:

Blogger Julia said...

Det ÄR svårt och komplicerat, iaf när lärarna (och en själv) ställer näst intill omänskliga krav... PUSS

2:55 PM  
Blogger HC said...

Låt oss säga så här...så länge jag inte får dig som handledare...så kommer jag nog att klara det ;)

4:07 PM  

Post a Comment

<< Home