HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Saturday, July 22, 2006

Onsala

Vet du var Onsala ligger?
Jag vet nu, men skulle aldrig ha kunnat gissat rätt om någon hade frågat mig i onsdags. Onsala ligger utanför Kungsbacka i Göteborg och där bor min kompis Emma som jag lärde känna när jag var i Nepal. Jag kom hit igår och stannar tills imorgon.
Emma har blivit fru till en väldigt trevlig man som heter Pär. I december väntar de sitt första barn. Hon bor i hus och jag kan ju bara konstatera att hon leder i vuxenpoäng!
Vi ska strax gå ner till havet o bada. Solen gömmer sig bakom gråa moln, men enligt Emma är det väldigt varmt i vattnet och jag tror på hennes ord.

Imorgon blir det en kort tur till Skövde då jag ska visa min lägenhet för en intresserad pappa vars dotter ska börja studera i Skövde i höst.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home