HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Thursday, February 08, 2007

Ahh..

Vart tog veckan vägen? Det var ju inte länge sedan jag skrev att jag skulle till Linköping på Kommun o Landstingsdagar!
I vilket fall som helst så var det väldigt trevligt. Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder för omväxlingens skulle. Det händer ju inte så ofta nu mera...

Stefan från Odells stab hamnade bredvid mig (på andra sidan gången) på x2000 ner till Linköping.

Karin tillika min chef har tömt buffén.

Simon o Erik. Erik konstaterade nöjt att han hade gjort ett bra jobb med mig under Jönköpings tiden. Utan honom skulle jag nog inte vara där jag är idag.

Jönköpingsgänget. Sara, Mia, Markus, Anderas, Marcus o Jenny-Sofia.

Jag o Hillerström försökte lära Stockholms landstings tjänstemän att spela biljard efter festen på fredagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home