HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Thursday, April 06, 2006

Mer Regn!

Så surt att vakna upp på morgonen och regnet öser ner!
Surast är att det blir så geggigt överallt. Det är nästan helt omöjligt att undvika vattenpölar och om man lyckas så kommer det alltid en matatu eller bil och skvätter ner en.

Idag är min sista lektioner i skolan. På Swahilin blir det repetition och i Politics of Developing Nation klassen ska vi berätta lite kort om våra Oprah Projekt.

Ikväll skulle jag och några tjejer ha haft middag här, men det är flyttat tills imorgonkväll. Jag kommer undan väldigt smidigt eftersom de tar med sig varsin varmrätt, jag ska bidra med efterrätt och vad passar inte bättre än att göra slut på den sista Ekström Chokladpuddingen som står i skåpet!
Egentligen hade jag andra planer för imorgonkväll, skulle se Constant Garden med Naomi ifrån kontoret. Vi kanske kan få in den på fredageftermiddag...vi får väl se.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home