HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Tuesday, April 04, 2006

Sjukdag

Har varit hemma hela dagen. Även om jag gick o lade mig kl 21:30 så kändes det inte mycket bättre med förkylning när jag vaknade, hade till o med lite feber, så jag bestämde mig för att vara hemma. Har käkat värktabletter hela dagen, kenyanska sådana med paracetamol. Ska försöka skriva min swahili termpaper ikväll...den ska handla om mitt liv! Sen blir det nog lite försök med att skriva klart rapporten för internship.

På tal om termpapers så fick jag i fredags veta att det var 15 personer i min Politics of Developing Nations klass som hade plagierat sina Oprah Winfrey projekt, vilket självklart är helt förbjudet. Ska bli intressant och se om de blir underkända hela bunten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home