HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Sunday, April 09, 2006

Grannen klagar

Nu precis ringde familjen som bor under mig och klagade på oväsen ifrån min lägenhet. Jag är här själv och spelar musik så jag frågade om det var musiken. Nej svarade han då. Han var förrästen väldigt trevlig och lät inte alls upprörd. Han sa att det var "like steps"! Jag blev väldigt confused, men jag kanske klampar när jag går omkring här uppe... Får väl börja trippa fram på tårna istället.

Gästerna anlände tillslut. Vi var sammanlagt 12 stycken. Tårtan fick godkänt. Vi hamnade i lite heta diskussioner då Mulle sa att kvinnor röstar på personer som de skulle kunna tänka sig att ha sex med...

Jag fick tre födelsedagspresenter också. Två par örhängen, en kikoy sjal och 6 st äpplen =)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home