HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Monday, May 01, 2006

1 Maj

Hur tråkigt kan första maj bli? Ute är det pinkeväder och otroligt kallt! Egentligen är väl dagen perfekt för shopping på A6, men det anser väl hälften av invånarna i Jönköpingslän också.
Jag började dagen med en svensk film, Fröken Sverige. Den får väl inga toppenbetyg av mig men är säkert väldigt sevärd för svenska tjejtonåringar som inte har hittat sig själva än och bara tycker lika som kompisarna.

Jag måste deklarera idag, fast jag tror nog jag ska se om det finns några fler "sevärda" DVDs här hemma först innan jag gör det.

Jag har gjort lite nytta idag...om man nu behöver göra ngn nytta en 1:a maj...jag har skrivit en jobbansökan. Tack snyggingen för hjälpen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home