HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Sunday, February 11, 2007

Melodifestivalen

Var det bara jag som grät igår när Marie Lindberg gick vidare i deltävlingen till melodifestivalen? Jag vet inte varför jag blir så känslig ibland! Jag gråter även när till exempel Anja tar guld eller svenska damlandslaget i fotboll vinner en landsmatch. Jag kan inte hjälpa det...men när jag ser deras glädje så brister det och jag måste släppa några glädjetårar. När jag var yngre...eller för en så där 10 år sedan grät jag aldrig! Men något hände och idag har jag väldigt nära till tårar när jag ser andra människors glädje.

Förutom melodifestival så städade jag lägenheten igår. Det blir som ett dagsprojekt när jag väl tar tag i det. Mitt på dagen hade jag även tvättid. Nu väntar jag på Mats som har varit i Vilnius i helgen. Minuterna känns väldigt långa!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home