HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Sunday, July 22, 2007

Lat-inlägg

Jag vet inte riktigt hur man ska tolka det när en blogg inte uppdateras regelbundet. Beror det på tids-eller idébrist? Att ens liv är för tråkigt så att det inte finns något att säga/visa? Eller handlar det bara om prioriteringar? Oavsett vad som stämmer in på mig så tänkte jag publicera lite bilder från de senaste två veckorna:


Almedalen där jag var med och marknadsförde tidningen Dagen.


Sofia, Marie och Emanuel lyssnar på Peter Eriksson.

Stolta föräldrar, Emma och John, till lilla Jesaja.

Oj vad söt man är!

Besök från Schweiz. Micha o Gabby tillsammans med min syster Matilda. På väg upp i statshus tornet.

Riddarholmen. Bild tagen från tornets topp.

Luca och Gianni. Pojkarna som min syster försökte fostra i Schweiz under ett år.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home