HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Friday, February 16, 2007

Redan fredag

Veckan försvann snabbt. Den har bjudit på en del trevligheter såsom Bromma lokalavdelnings årsmöte. Statsekreteraren Jakob Forssmed från regeringens samordningskansliet berättade om regeringens arbete, därefter följde traditionsenliga förhandlingar och lottdragning.

Igår lyckades jag parera in mamma på centralen två gånger. Hon var uppe över dagen för att slå sitt kloka huvud ihop med skolsköterskor (tror jag) som jobbar med folkhälsoarbete.

Kenyaprojektet har i helgen sitt första workshop i Eldoret, Kenya. Anna o Marcus ska ha landat i Nairobi igår kväll. Än så länge har jag inte hört något från dem och jag blev lite orolig då jag fick ett sms från en styrelsemedlem från Youth Assembly, 1h efter att de skulle ha landat, att de kunde ringa honom eller personen som skulle möta dem på flygplatsen om de hade problem.

Nu är det dags att ta tag i dagens arbete!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad är workshop?

11:50 PM  

Post a Comment

<< Home