HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Wednesday, July 25, 2007

Back in Nairobi

Jag är tillbaka i Nairobi. Har varit här i 4h nu och har hunnit installera mig på IAS gästhus, äta lite indisk mat borta vid Nakumatt Ngongroad och träffa kompisen Edvin. Allt är sig likt. Vakterna är kvar, IAS trådlösa nätverk fungerar (någon har varit smart och tagit bort kodnyckeln) och hundarna skäller ute på gatan. Vädret är ungefär som i Sverige.

Jag är inte själv här, utan Edvard är med. Vi är här först och främst för KDUs Kenyaprojekt. I helgen är det workshop där vi ska deltaga i två paneldebatter.

Jag antar att jag kommer att vara lite mer flitig på bloggen medan jag är här, samtidigt ska jag väl inte lova för mycket...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home