HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Saturday, June 10, 2006

Examenskalas i Linköping


Jag kom precis hem ifrån min vän Idas examenskalas. En magister i ekonomi och en fil kand i engelska. Det var god mat, trevliga vänner och släkt och bra väder. Alltså helt enkelt ett perfekt kalas!

Tyvärr så missade jag Jullans examensfest i Göteborg. Men jag vill ändå säga ett stort GRATTIS till henne här! =) Hon kan numera titulera sig med pol mag.

Imorgon bär det av till Åkers kyrka för vigsel mellan kusin Emma och Fredrik. Därefter blir det fest i Betel i Vaggeryd. Jag ser väldigt mycket fram emot detta bröllop!

2 Comments:

Blogger Julia said...

nej du HCm ngn pol mag är det inte men väl en fil mag.. var tomt utan dig. KRAM!

1:43 AM  
Blogger HC said...

ajdå..så fel det kan bli ;)

8:11 PM  

Post a Comment

<< Home