HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Sunday, August 13, 2006

Ny fas i livet...

Det känns som om jag är på väg in i en ny fas i livet. Väskan är nästan färdig packad och om 2,5h går bussen till Stockholm.
Imorgon kl 11 ska jag vara på Munkbron 1 och påbörja mitt jobb för Kristdemokraterna Stockholm Stad.

Tiden sen jag kom hem ifrån Kenya har känts som ett mellanläge i mitt liv. En period då jag har haft tid att stanna upp och ge tid till eftertanke. Väldigt nyttigt. Nu ser jag verkligen fram emot att flytta upp till Stockholm och börja på något nytt.

De första veckorna i Stockholm kommer att bli väldigt intensiva då vi gå in i valrörelsen på riktigt. Jag tror det kommer att bli jätte kul! Om det inte blir maktskifte den 17 september så vet jag inte vad jag tar mig till!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hej hanna

vad kul det ar att lasa om dig och ditt liv. du later valdigt upptagen far jag saga! :) jag ar nyss hemkommen fran melbourne och australien ar ett trevligt land, man jag kanner att jag ar europe i sjal och hjarta. som du sa, graset ar inte alltid gronare pa andra sidan... harnast vantar utflykter pa havet, outback, stora barriarrevet, nya zeeland med mer. ta hand om dig och ha det gott!

4:23 AM  
Blogger HC said...

Härligt att höra ifrån dig Sandra. Jag läste precis din resedagbok. =)

Jag hoppas vi hörs snart igen!

Kram på dig!

3:43 PM  

Post a Comment

<< Home