HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Wednesday, August 09, 2006

Politics of Developing Nations

Sitter här med en planeringsblankett för att få mina kurser i Kenya godkända i Sverige, alltså så att jag får svenska högskolepoäng. Jag gjorde en så kallad studieplanering förra våren, men visste då inte om jag skulle läsa de kurser som jag skickade in till högskolan i Skövde (HIS) för bedömning. I vilket fall som helst, nu när jag här i dagarna två har rensat och satt in mina anteckningar m.m. från kurserna i Kenya fann jag ett kuvert från HIS som de skickade för ett år sedan. Där har de bedömt att kursen Politics of Developing Nations ingår i ämnet Företagsekonomi! Är det min uppfattning av företagsekonomi som det är fel på, eller HIS?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home