HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Friday, September 08, 2006

Ledig helg i Stockholm

Jag undrar hur det känns!?
Det är fredag, det är valrörelse, det är som vilken vardag som helst.

Tackade precis Nej till en middag för min vän Emma och hennes Pär som gifte sig i somras. De hade en liten vigsel i somras med bara den närmsta familjen och ska sista helgen i september har en middag för alla vänner söder om Göteborg. Jag fick tacka nej för jag känner att jag kommer behöva den helgen till plugg och till att komma iordning på riktigt här i Stockholm.

På söndag kommer min pappa upp med mina möbler. Jag kan helt klart säga att jag ser fram emot det. Just nu så finns det i mitt rum i lägenheten en madrass, min resväska och massa med böcker o papper utspritt på golvet. I köket har vi nästan ingenting förutom 4 koppar, två små skålar, en assiett, ett set med bestick, en brödkniv, skärbräda och melitta tratt.
Det ska bli så underbart att få upp allt mitt nu!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home