HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Saturday, September 13, 2008

SUDAN

När jag lämnade Sverige för ett par timmar sedan hade jag inte bestämt mig ännu om jag skulle börja blogga igen. Fast om du läser det här så förstår du att jag nog har tänkt göra det. Det är ett bra sätt att få skriva av sig samtidigt som vänner hemma i Sverige och övriga världen har lite koll på mig. Längre än så här blir inte mitt första inlägg för om 4 minuter är det dags att boarda flyget som ska ta mig till Khartoum. Fy vad häftigt!! =)

1 Comments:

Blogger Julia said...

JA!!!! Det är klart att du ska blogga! Blev typ hur glad som helst när jag såg att din blogg var uppdaterad för typ första ången på evigheter! Ta hand om dig, kram

9:34 AM  

Post a Comment

<< Home