HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Monday, October 02, 2006

Dagen präglad av Dagen och Helgen

Känner mig lite smått seg idag efter för lite sömn mellan lördag och söndag och en "över"social söndag.
Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig. Innan jag var i Kenya så tyckte jag väldigt mycket om att få mycket tid med mig själv, att helt enkelt få vara ensam. Efter en dag med plugg m.m. tyckte jag det var skönt att komma hem till en tom lägenhet. Men nu icke så! Något har hänt! Jag tror det beror på min Kenya vistelse. Jag har blivit så beroende av att ha människor runtomkring mig. När jag reflekterade över att Frida skulle åka till Kaxholmen under helgen insåg jag hur tomt det skulle bli i lägenheten utan henne. Hon lämnade redan i torsdagseftermiddag. Som tur är har några vänliga själar vid namn Marlene, Mats, Daniel o Hanna uppfyllt mitt sociala behov under hela helgen. Någon mer än andra ;)

Antar att jag här på bloggen borde reflektera över mitt besök på Livets Ord igår, min lördag som tidningen Dagen representant eller teatern Hemkomsten som jag såg i fredags...men det får vara till en annan gång...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home