HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Tuesday, November 21, 2006

Betty o Betty!

Inget går som man har tänkt i det här landet, så därför blir det inget workshop på torsdag vilket betyder att jag hade mitt sista workshop för den här gången i Kenya under gårdagen o idag. Nu har jag bara en liten ekonomisk bit kvar...såsom att betala Betty (läs tidigare inlägg) eftersom de försökte lura oss i Kibwezi. Slutade med att vi vägrade betala och ska imorgon göra upp på huvudkontoret! Ingen ska komma här o tro att de kan sätta sig på Phoebe o Hanna!

Igår måndag anlände Sofia o Klas till landet. Någon timme försenad och rejält möra efter en natts flygning. Efter en frukost på Java Coffee House åkte vi till Juja för workshop med kvinnor från the Democratic Party. Är lite för trött för att orka kommentera mer om workshop.

Ikväll har jag, Sofia o Klas ätit Etiopiskt! Imorgon väntar en intressant dag för dem på NDIs kontor medan jag o Phoebe ska bråka med Betty.

Godnatt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home