HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Monday, November 27, 2006

Ms Hanna Carlsson back in Sweden

Efter 4 rätt intensiva veckor är jag nu tillbaka i Sverige. Jag landade igår och Nairobi känns redan avlägset.
Mannen som stormade in i mitt liv för ett antal veckor sedan mötte mig på flygplatsen och vi började med att isolera oss i 24h. Märkligt vad män kan göra med en...man blir ju helt kär och svag. =)

Jag sitter nu här i min lägenhetoch tittar ut mot t-banan och bilarna. Allt känns så otroligt organiserat och tyst här. Visst låter bilarna lite men det går inte att jämföra med trafiken i Nairobi med minibussar som tävlar i att ha den bästa ljudanläggningen. Om 20 min ska jag gå iväg till THS på föreläsning. Tanken att bara ha 2 föreläsningar i veckan att tänka på känns väldigt skönt. Visst trivs jag med kontorsabete och workshop, men ibland behöver man en paus från det.

Dickson frågade i torsdags när det passade mig bäst att implementera två andra projekt nästa år. Svaret återkommer jag med här på bloggen när det börja närma sig ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home