HC

Från livet i Nairobi till livet i Stockholm vidare till Sudan. Tillbaka i Nairobi och vidare till Tanzania.

Monday, September 22, 2008

Ambassadörs besök

Chefen Leif meddelade precis att på torsdag får vi finbesök på kontoret. Då kommer Sveriges ambassadör för Sudan, Jan Sadek, och hans deputy Sofia Calltorp. Mycket trevligt!

Annars så har den här dagen sett ut som tidigare dagar. Inläsning av material för att kunna utvärdera och göra uppföljning av de två projekten som jag (ska) arbetar med, skrivit Boreholes Completion Reports, och förresten något nytt, programme office meeting. Jag förstod väl typ 40% av det som diskuterades... Än en gång inser jag hur ny och okunnig jag är om IAS projekt och uppföljning =)

Jag börjar inse att det kanske dags att snart berätta vad de två projekten går ut på som jag hela tiden referera till...men det får bli i ett annat inlägg. Nu ska jag gå och äta något lätt, fortsätta läsa Stenhuggaren och vid 19:30 ska jag hänga med Leif till någon marknad där han skulle inhandla något som jag inte ens kommer ihåg just nu. Ciao!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home